Mitt liv

jag har inget lätt liv men jag försöker hitta en ny kille och så
för jag har alltid blivit dumpad och jag hittade en sjukt underbar kille som heter Henrik och han är från danmark och vi vart ihop så pratade vi massor och vi bestämmde oss för att träffas men det blev aldrig så.


 efter några veckor så gjorde han slut med mig och han pratade inte ens med mig han  var arg på mig och det är han fortfarande jag försökte med allt men fick ingenting tillbaka.

 jag har fruktansvärt svårt att komma över honom jag försöker att inte tänka på honom så ofta men så fort jag lyssnar på musik så blir jag fruktansvärt ledsen och tårarna bara rinner ner från kinderna på mig

jag försökte förstå vad som var felet men jag förstod ingenting jag bara försökte om och om igen jag sa förlåt men han bara trampade ner mig och det kändes som han slet sönder mitt hjärta i tusen miljoner bitar

jag saknar honom as mycket och önskar tillbaka det underbara livet vi hade
han var så otroligt söt och trevlig inga av hans ord var hemska allt han ville och sa till mig gjorde mig så glödande het och jag var så glad

men sen dog glöden ut och kärleken försvann förevigt jag har aldrig mått såhär dåligt som jag gör nu jag kommer aldrig glömma stunderna med dig det skulle bara vara du och jag det sa du själv du lovade att aldrig lämna mig men du höll inte ditt löfte.

 din röst var så underbart vacker att varje gång jag pratade med dig i telefonen så vart jag helt knäsvag och hjärtat slog i tusen slag på varje andetag jag förstår att du inte mår så bra själv men ditt uppförande kan inte fortsätta såhär mot mig mer jag ber om förlåtelse tusen miljader gånger runt denna jävla jord.

 för jag klarar mig verkligen inte utan dig mitt hjärta blöder och min kropp bara skriker av smärta och sorg snart orkar jag inte ens andas med dig är jag glad hos dig är jag trygg ditt hat och din ilska dränker mig i blod och kväver mig med dina vackra ögon du tittar på mig tills jag är borta

så känns det just nu och så har det alltid kännts enda sen du lämnade mig:'( du sa när vi var ihop att om något händer mig så finns du alltid där och delar smärtan med mig för du inte kunde klara dig utan mig:'( jag saknar dig som fan och älskar dig av hela mitt liv hoppas du kommer tillbaka till mig igen jag tror på det av hela mitt liv men inget av detta får jag tillbaka igen:'(önskar vi kunde prata med varandra öga för öga/Lee-Anne


Kommentarer
Postat av: christoffer

stakare


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0