Mitt liv håller på att komma tillbaka

Hej Bloggen idag mår jag bättre jag har nyss pratat i telefonen med Henrik fan vad hans röst är underbar jag vart knäsvag jag saknar allt hans sa och hans skratt han e bara för underbar igår blev jag as glad så mitt hjärta stannade och jag skrek flera gånger av glädje i kudden så jag vart helt förälskad i honom igen nu väntar jag bara tills att vi ska bli ihop igen han betyder allt för mig han är mer värd än pengar han är den som lyser upp vägen där jag går han är den underbaraste det finns aldrig något vackrare än att få höra hans röst<3 han är den som får mig att må bra<3 det finns aldrig något underbarare än att få älska honom<3<3 jag hoppas verkligen att vi blir ihop igen<3<3<3<3<3<3 jag har aldrig älskat någon annan mer än honom han är den jag drömmer om varje natt han är den som jag saknar och tänker på han e min favorit han står absolut högst på listan<3<3 Henrik han är bara för gullig och han är min skatt jag älskar honom så mycket så jag spricker av kärlek<3<3 Här är en dikt om honom som jag har skrivit med kärlek<3<3<3för att verkligen visa för honom vad jag känner Henrik du är den finaste personen jag känner du är den snällaste personen jag någonsin älskat du är den underbaraste personen jag alltid kommer att älska du är den mysigaste personen jag någonsin har pratat med du är vackrare än blommorna på en äng du är sötare än nalle björnar du är finare än himlen du är underbarare än någon annan människa du får mig att må bra du får mig att skratta du får mig mig att minnas dig du får mitt hjärta att slå tusen gånger fortare du får mig att inse hur underbar du är du är min stjärna på himlen du är min ros i rabatten du är min sol som är varm du är min måne som jag sover på du är allt för mig du är den som tröstar mig när jag gråter du är den som torkar mina tårar när dom rinner ner från kinderna du är den som håller om mig med din kärlek du är den som finns där för mig du är den som jag aldrig kan glömma jag skulle ge dig allt bara du kom tillbaka till mig<3<3 jag hoppas att du förstår mina känslor<3<3 det kommer alltid vara du som står först och mest i mitt liv och i mitt hjärta Henrik jag älskar dig glöm aldrig det det skulle bara vara vi två kan det bli så igen?<3<3 Du är mitt liv utan dig dör jag<3<3du finns alltid där ovasett om jag bor långt bort<3<3 det kommer alltid vara du som jag älskar av hela mitt hjärta föralltid/Lee-Anne<3<3

Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas att Henrik tycker lika mycket om dig också :D



sv: Ja visst är de söta de små liven :)

Tack så mycket!

2010-07-27 @ 23:33:11
URL: http://various.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Skönt att du mår bättre.

2010-07-31 @ 12:32:26
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0