Livets Helvete

Hej Bloggen
idag har jag mått as dåligt och det gör jag fortfarande jag orkar inte mer
jag såg bilden på Henrik och då rann tårarna från mina kinder
jag saknar honom så obeskrivligt mycket
jag önskar att det blir han och jag igen
jag pratade med honom i telefonen och han var arg:'(
jag vet att allt är mitt fel men jag försöker ändra på det som hänt:'(
förlåt mig Henrik jag vet inte vad jag ska ta mig till
jag klarar mig verkligen inte utan honom:'(han betyder verkligen allt för mig
han är så otroligt söt och snäll han mår inte så bra men han kan väl ta kontakt med mig igen
jag ska skicka brev och försöka mer jag älskar verkligen honom:'(
mitt liv är ett helvete utan honom han gjorde mig glad och så jag mådde bra
jag drömmer om honom varje natt hur länge ska detta fortsätta
jag vill ju drömma om honom men inte gråta hela tiden
jag skulle aldrig ha gjort så mot honom:'(
jag ska vänta tills du kommer till mig o säger förlåt:'(
jag hoppas vi ses snart jag lovade dig saker men du lovade och så mig saker
du är det finaste jag hade
jag hade gjort allt för dig
livet var helt underbart med dig ingenting hade blivit bättre du var min för evigt men du lämnade mig och vände mig ryggen:'(</3
jag offrar allt och gör allt bara du kommer tillbaka till mig:'(
JAG ÄLSKAR DIG HENRIK AV HELA MITT HJÄRTA SNÄLLA FÖRSÖK FÖRSTÅ DET/Lee-Anne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0