Livet dör

Hej bloggen idag mår jag fortfarande dåligt:'(
jag har försökt prata lite med den killen jag älskade men fick inget svar:'(
Syrran och jag ,hennes dotter Marley var och väntade på bussen 540 mot universitetet och skulle gå på naturhistoriska riksmuseet vi var där i nästan två timmar sen när vi skulle hem så hade vi inte kommit på vad vi skulle äta för middag så jag sa tacos med sarah sa bara nej orkar inte laga mat idag efter en stund sa hon vi kan äta kyckligtacos så åkte vi buss 540 tensta centrum hem och köpte tacos bröd och kyckling filéer och laga mat efter maten så sa Marley olika saker och skrattade och sarah sa att jag skulle säga hur gammal Marley var då sa jag att hon var 1 år o hon förstod ingenting
men i allafall på museets cafe åt vi fika jag och sarah delade på en morotskaka med vit glasyr och marley åt  en apelsin så drack sarah en yoghurt som var med smak av vanilj jordgubb och något pineapple tror jag och jag drack en yoghurt med smak av blueberry raspberry och boysenberry den var riktigt god Marley fick och så smaka på båda och tyckte det var smarrigt:)sen hemma så satte jag mig vid datorn och lyssnade på musik och tårarna rann igen men försökte stoppa dom men det gick inte så vid busshållplatsen dit så berättade sarah att vi skulle åka till skåne då frågade jag vilka vi? då sa hon du jag och Marley då stannade mitt hjärta för då visste jag att jag äntligen skulle få prata med Henrik sen gick det igång igen då sa hon vi åker på tisdag eller onsdag sen hände inget mer så skrev jag till Henrik och han skrev bara ett svar varför och jag förstod inte vad han svarade varför ¨på men så skrev två nya as trevliga killar till mig fast ena vet jag bara namnet på Patrick heter han och han fick mig att må bra i 5 minuter sen mådde jag skit dåligt igen jag tittade på Henriks bild och tårarna sprutade ur ögonen på mig så just nu sitter jag och gråter och lyssnar på musik,chattar och tänker på honom men jag funderar och så hur jag ska kunna prata med honom o få tag på honom när jag är i skåne/Lee-Anne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0