Nu börjar det hända lite saker i mitt liv

Hej bloggen ledsen att jag inte bloggat på ett tag nu men nu ska ni få veta mer vad som hänt=)

Jo i lördags så åkte jag till en ridskola och skulle provrida men min syster var för blyfull och svek mig så jag fick bara gå med min kompis när hon red så tog jag de lungt och kollar efter något annat som jag kan göra och som är billigare så jag har pratat med min mamma och syrran så vi har kommit fram till att jag ska börja dansa istället så dansen ser jag fram emot så nyss kom vi hem från city gross vi storhandlade så köpte vi lite olika maträtter och sånt så köpte vi toastmackor med nutella och yoghurt med jordgubb och rabarber och madagaskar vanilj så det ska jag äta till frukost imorgon så  gick jag o la mig vi 07:00 och somnade på en gång så vaknade jag 13:19 så gick jag upp och klädde på mig så gick jag ut till köket och drack filmjölk sen gick jag till mitt rum o satte på datorn så i kördags så var vi på crusing jag,mamma,syrran och hennes 1 priga dotter,syrrans pappa,och hennes bonus syster o bonussysterns kompis så åkte vi i raggarbilen och spanade in massa killar som skrek och hejjade så hade vi stereon på flaket och jag stod som ett vilt lejon på bänken som stod på flaket och vinkade sjöng och skrek när mamma gasade så satt vi där och åkte runt o kollade på andrab raggarbilar som tutade hit och dit efter en stund så handlade syrran mc´donalds mat och vi åt de skrattade njöt på flaken medans Marley syrran 1 åriga dotter sov och mamma körde som en galning:) så undrade jag vem de var som klev in i bilen då visades de sig vara en av killarna på bygget som mamma levererar betong till han hette charlie och är från tyskland och kunde ingen svenska o lite engelska så jag fick ge hoonm ölburkar hela tiden eftersom jag satt närmast så sträckte fram den o drog den till mig så retade jag honom lite så och sa på engelska do you want this bearoch mkt mer tillslut fick han den och jag drack min cola så fick jag smaka cider med 5,4 alkoholhalt och det var inte gott fast strrans bonus syster och hennes kompis bara är 15 så drack dom cidern jag smakade och jag tänkte att det inte var så bra för dom att dricka sånt så syrran kom på mig o då vart de ett rent helvete så åt jag chilinötter och drack vatten så åkte vi runt i stan i 2 timmar eller mer från 20:00 så åkte vi runt och sånt så på hemvägen så började jag frysa as mycket så jag svepte en filt om mig och lade mig ner på bänken och somnade men syrran väckte mig och sa att ajg kunde rulla genom staketet som sitter fast borrat på bilen som syrrans pappa hade satt dit så det var bara plankor och ett stort mellanrum imitten så stanande vi vid max oxh handlade glass så jag frös ännu mer det kändes fan som de var 30 plusgrader och vinter fast det är augusti och så lämnade vi bilen hemma hos deras papap och hämtade vår egen volvo så körde vi hem och jag fick en till film om mig så när vi gick ur bilen kunde jag knappt gå för jag var iskall av att sitta på flaket när det blåste o regnade så när jag kom hem så lade jag mig i sängen och försökte värma mig fast det var kallt under täcket men de gick bra efter 5 minuter somnade jag så vaknade jag nästa dag så gick jag upp och åt frukost så skrev jag ett brev och skickade till en kille jag träffat och så hände de inte så mkt mer än att vi träffades och att detta hände jag kommer tyvärr inte ihåg mer var så sjukt trött men ni får ha det bra allihopa så ses vi snart igen/Lee-Anne=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0